حریم مشکی من دوستت دارم

الیس الله بکاف عبده

حریم مشکی من دوستت دارم

الیس الله بکاف عبده


منتظران بدانند

اگر قرار است با آمدن آفتاب

بیدار شویم

نمازمان قضاست

################

فرقـﮯ نمـﮯ کند

کجآ یــآ ک‍ِـﮯ

در هیــاهوی این شهر

هرکجا و هر وقت دچار واهمه شدی

باایمـانت وضــو بگیر

زیــر لـب نیـَـت کـלּ

"حجآب مـﮯ کنم قربة الـﮯ الله"

بایگانی

ثبت نام در دانشگاه انتظار

ثبت نام در دانشگاه انتظار

  • عطر یاس

نظرات  (۱)

  • مهدی باوران مهدی یاور
  • سلام.
    از فعالیت شما در عرصه ترویج عقاید اسلامی سپاس گذاریم.
    امیدواریم در راه خود موفق باشید
    ملتمس دعای فرج حضرت مهدی (عج)هستیم.
    یا علی [گل]

    پاسخ:
    متشکریم محتاج دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی