حریم مشکی من دوستت دارم

الیس الله بکاف عبده

حریم مشکی من دوستت دارم

الیس الله بکاف عبده


منتظران بدانند

اگر قرار است با آمدن آفتاب

بیدار شویم

نمازمان قضاست

################

فرقـﮯ نمـﮯ کند

کجآ یــآ ک‍ِـﮯ

در هیــاهوی این شهر

هرکجا و هر وقت دچار واهمه شدی

باایمـانت وضــو بگیر

زیــر لـب نیـَـت کـלּ

"حجآب مـﮯ کنم قربة الـﮯ الله"

بایگانی

چادری ها

چادری ها زهــــــــرایی نیستند!


اگر پهلویشان درد دین نداشته باشد...

چادری ها زهــــــــرایی نیستند!

اگر سیاهی چادرشان حرمت خون شهیدان را به مردم ننمایاند...

چادری ها زهـــــــــرایی نیستند!

اگر منتظـــــــــر یوسف زهرا نباشند...

چادری ها زهــــــــرایی نیستند!

اگر فکرشان،هدفشان،راهشان،نگاهشان،عشقشان و حجابشان فاطمی نباشد...
  • تلالو باران

نظرات  (۱)

چادر زن تاج سلطانی بود

حافظش از شر شیطانی بود

چادر زن بر هوس غالب شود

عزت زن را زحق طالب شود

چادر زن کیمیای غیرت است

چون نشان غیرت ملیت است

بر تن زن هست مانند سپر

حافظ زن هست هنگام خطر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی